středa 15. dubna 2009

Velikonoce jsem přežila bez újmy

Ač znám spíše Adventisty, mě nevyjímaje, kteří "neslaví" v době Velikonoc, Velikonoce ani z křesťanského hlediska, natož z toho světského (vajíčka, pomlázka, pečený beránek), tak když jste na vesnici, prostě se minimálně té bicí části, nedá vyhnout.
Letos jsem byla připravena a jelikož jsme jeli na volné dni k manželovým rodičům na vesnici, kde prostě se na tento bicí svátek chlapi těšej celý rok (že tu robu "právoplatně" trošku vyplatí) tak v noci z neděle na pondělí jsem vylepila na balkon "transparent". Očividně zabral - nikdo se k nám nahoru, do "našeho" patra, v pondělí nedobýval...jen mamka Anka schytala všechny "rány" ;-)


Pokud nelze přečíst: Tady neni nic k mlaceni

2 komentáře:

Vblog řekl(a)...

Čus bus Vladi,co to píšeš za blábol? Vždyť velikonoce jsou u nás adventistů významná událost. Nevím, teda jak u Vás doma, ale všeobecně v adventizmu velikonoce mají hluboký význam. Vždyť je to připomínka vyvrcholení Ježíšovy služby na zemi. A vůbec smyslu jeho pouti zde.
Možná se v minulosti dávaly o Velikonocích důrazy někde jinde než dnes, ale všeobecně vnímám, že velikonoce byly vždy svátek, který jsme na rozdíl od vánoc svým způsobem slavili.

VLAĎULKA řekl(a)...

jaký blábol? za celý svůj život jsem se nesetkala u Adventistů se slavením Velikonoc z křesťanské stránky, tak si laskavě odpusť slovo blábol! Že ty si na to milý Vítečku zvyklý z tvého rodného sboru či z domova, asi dobře pro tebe. Velikonoce jsou samozřejmě pro nás významné narozdíl od Vánoc, hold pořád to není moc zažité u některých, jako u mě.