čtvrtek 28. května 2009

Vladka a Bellova obrna licniho nervu

Jsem to jednou "slíbila" kámošce, že až bude možnost dám na web své videjko když jsem měla Bellovou obrnu lícního nervu. Je to tu. Klidně se smějte, mě to přijde taky vtipné - teda teď už jo. Video, jak tam sama říkám, je natáčeno 2. prosince 2007. Tak s chutí do toho.

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobry den,
videla jsem vase video a rada bych se zeptala,zda jste se z toho vylecila,mam tu samou obrnu a nevim jak se lecit,diky za kazdou informaci...Eva

VLAĎULKA řekl(a)...

Evi, napište mi "cokoliv" na mail tkacikova@quick.cz a já vám odpovím potřebné k BO. nechci se tu rozepisovat ;-) diky Vladka

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den... Jmenuju se Kristýna a je mi 13... Před 14 dněma mi zjistili tu Bellovu obrnu lcního nervu... Ale ani se mi to nehlo.... Bojím se.. :'(

VLAĎULKA řekl(a)...

Milá Kristýnko, či další dotazující - prosím pište mi rovnou na již uvedený e-mail tkacikova@quick.cz.
děkuji a přeji brzké uzdravení
V*

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,
pokouším se Vás kontaktovat na mailové adrese, kterou zde uvádíte, ale PC mi hlásí, že je adresa chybná?

teta Jara řekl(a)...

Dobrý den,
našla jsem na netu o Bellově obrně, Vaše video a Váš profil, musím Vám s obdivem napsat, že jste opravdu dobrá, když jste video zveřejnila. Tím jistě mnoha lidem pomůžete.
Píši Vám, ale hlavně z důvodu, proč jsem se ocitla na těchto stránkách. Mám velmi krásnou, mladou a necelé dva roky vdanou neteř, která má diagnostikovánu Bellovu obrnu. Mohla byste jí poradit co dělat a nějak jí pomoci, informovat?
Pokud si tedy najdete chvilku času a budete tak laskavá, napište mojí neteři Míše na tuto mailovou adresu:
petrekovajara@seznam.cz
Vaše kontaktní adresa je chybná, nelze na ni odeslat mail!
Přeji Vám životě hodně zdraví a úspěchů a předem děkuji.
Srdečně Vás zdraví J.Petreková

VLAĎULKA řekl(a)...

INFORMACE - změnila jsem svůj e-mail. Přest že dodnes dosavadní fungoval-maily mi na něj chodí, tak jsem změnila e-mail na
vladena.nohejlova@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

dík za video, zrovna se z Bellovy obrny dostávám, moje grimasy byly podobné. Zjistili mi v krvi boreliózu,která si s mým obličejem takto pohrála. Po 3 týdnech léčby si už přijdu celkem fit a tolik lidí, kteří mi dřív nic neřekli mi říká jak pěkně vypadám. Všem zoufalcům, kteří hledají informace přeji brzké uzdravení, jde to, ale ne moc rychle. Jarka