středa 12. prosince 2007

PMS - téma pro holky

Ahoj holky, nevím jak jste na tom Vy, ale najednou mě napadla strašná myšlenka (teď o půlnoci kdy jsem už téměř usínala). Jsem dosti citlivá osoba, a žel dost často si škodím tím, že jsem až moc přecitlivělá. Momentálně mám ty naše "supr" zábavné dny, kdy bych se nejraději neviděla a neviděla ani své okolí, jelikož jsem děsně nespolečenská. A navíc jsem děsně ukňouraná, všechno mě rozlítostní. A co mě tak vyděsilo za myšlenku je, že předmenstruační syndrom (PMS) u mě trvá, dle zjištění, zřejmě 10 dnů, pak 5 dní to mám (teda byly doby kdy jsem to měla 9 dní) a příjde mi, že jsem "rozkolísaná" ještě dalších 5 dní po nich. Tudíž to znamená, že bych defakto normální a svá měla být, zaoukrouhleně, POUHÝCH 10 dnů. Těch šílených 20 dnů prořvu-probrečím. Je toto normální?... a pak že mi furt něco je ... není divu.
Chudák můj František!

2 komentáře:

Alenka řekl(a)...

Čau, dobrý téma:-) Tak se připojím... kamarádka se pravidelně se svým přítelem během PMS pohádala. (a nedávno se rozešli) Já se hádám nerada, ale zato vyžaduju spoustu pozornosti a citlivý přístup. Asi i proto jsem se s posledním přítelem rozešla den před "tím".

Vblog řekl(a)...

Taky s tím mám zkušenost, ale z druhé strany. Dobrá rada pro chlapy... neprovokovat, naslouchat, mlčet, nehodnotit a být přitom v pohodě.