pondělí 29. září 2008

KAROLÍNA 2008

Něco o nedávné dovolené na Chatě Karolína. Byli jsme tam s rodiči, bratrem a starším KD (některým se neprávem říká „důchodci“) hlavně ze sboru Ostrava-Radvanice, ale i s páry z jiných sborů v době 14-21.září.
Musím říci, že jsem záviděla tu vitalitu starších lidí než jsem já. Já jsem pořád byla unavená, chtěla jsem spát, jakoby dospat stres posledních čtrnácti dní v práci, ale oni??? Oni se do pozdních hodin, ne-li ranních bavili v jídelně hrama (mimochodem přímo nad jídelnou jsme měli s Františkem pokoj). V kurzu bylo UNO – nejhlučnější hra, která způsobovala v ženách pištivý smích jako za mlada a u můžu bojovné bouchání do stolů, u některých vstávání ze sedadel). No sranda..ale usínalo se u toho dost špatně :-)
Po první noci jsme si stěžovali mi tři nejmladší co nás všechno bolí z cizí postele, a po chvíli jsem řekla „nemyslíte si, že jsme tady jediní důchodci???“, jelikož ostatní se zdáli být v pohodě, vysmátí…
Za celý týden jsme si kraj pochodili takto: PO – nic  bo pršelo, ÚT – Babiččino údolí, ST – Błedne skały, ČT – Adršpašské skály, PÁ – ZOO ve Dvoře Králové vč. Safari a na cestě zpět Přehrada Les Království, SO – sboreček v Červeném Kostelci, NE – odjezd a prohlídka Hospitalu KUKS.
Sice byla celý týden kosa, ale pršelo nám minimálně, převážně jen v ten jeden den v pondělí.
Prostě jsme si dovolenou užili a při odjezdu v neděli nás navštívila duha, což bylo krásné rozloučení.
V*

Babiččino údolí


Błedne skały


Adršpašské skály


ZOO Dvůj Králové (Vladěnka musí vyzkoušet vše)


Přehrada Les Království

Žádné komentáře: