čtvrtek 2. října 2008

HOLOUBCI


Jak Vy Pražané jste spokojeni s místními bezdomovci holuby? No já když je vidím, koukám, který otevře za letu záklopku a pustí svou minu směrem dolů.
Teď budu asi trochu více morbidní. Čekám tak na Můstku na tramvaj. Holubů tam bývá stále dostatek. Přijížděla tramvaj z jedné strany a milí holoubkové se jali úprku, avšak tam zůstal jeden malý holoubek, zřejmě ještě učeň v "jak zhazovat miny", a nevěděl kudy, kudy, byl očividně zmaten, tak si asi řekl "vydám se na opačnou stranu". Jenomže co se nestalo, z druhé strany auto. Auto projelo a já doufala, že holub je OK...kdeže. už měl hlavičku v...vlastně neměl a hned za autem vyjela tramvaj a když odjela holub byl na s.. teda na cimprcampr, prostě durch rozšmelcovaný, ble.
Teda navalilo mě, a teď to rozšmelcovaný mládě holuba budu mít furt před očima...kurńa

1 komentář:

Alenka řekl(a)...

Holuby nesnášim, ale od tý doby, co jsem jich viděla mnohem víc v Benátkách (kde je mimochodem pod pokutou zakázáno je krmit) a malý děti batolit se mezi nima (blééé), tak mi to v Praze najednou nepřijde tak hrozný.