středa 1. října 2008

stal se ZÁZRAK

Lidičky představte si, přece jenom se zázraky dějí. A když se takový zázrak stane, člověka to velmi povzbudí ve víře.
Psala jsem min. týden o tom, jak jsme dostali výpověď z bytu.
Včera, v pondělí, když jsem docházela k domu, už z dálky jsem viděla moji jmenovkyni a sousedku, paní Nohejlovou. Ve výtahu jsme se ještě setkali s nějakým mladým pánem a starší paní. Tak jedeme ve výtahu a já říkám paní Nohejlové, že od 1.12. zase bude jediná Nohejlová v baráku, že se musíme vystěhovat. Mladík a starší paní vystoupili v 9. patře, my jsme v 10. a paní Nohejlová v posledním 11.patře. Rozloučili jsme se a já šla dom. Pozdravila Ferka, a šla si umýt ruce. Ještě než jsem si je stačila omýt od mýdla, zvoní někdo u dvěří. Jdu s ručníkem otevřít a ve dveřích ten mladík. A teď ten šok. Ten kluk (28-33let) nám přišel oznámit, že nešlo přeslechnout ve výtahu co jsem povídala, a že oni bydlí přesně pod náma, ale zítra (v úterý), že předávají byt majitelce, jelikož se stěhují do vlastního. A že měla do bytu přijít jejich známá, ale nevyšlo to, tak on ani paní majitelka nemají náhradu a že by to bylo super kdybychom tam mohli jít. Tak jsme šli s ním se podívat do toho již vystěhovaného bytu, a zavolal hned majitelce o této situaci. Dokonce říkal, že měl ve výtahu rozepsanou SMS pro majitelku, že teda nakonec nikoho nemají, ale ještě ji neodeslal.
Situace je momentálně taková, že v úterý (to je zrovna dnes) večer se setkáme všichni v tom bytě i s majitelkou a rozhodne se zda nás bude chtít s našimi podmínkami = máme výpovědní lhůtu až do 30.11, tudíž dva měsíce bychom neměli důvod tam bydlet, ale finančně se snad nějak vyrovnáme, a taky je tam hodně starý nábytek, který nepotřebujeme, ani by se nám tam s naším nevešel, tak co s ním.
-----
Tak jsme se setkali (úterý 30.9.08)
Bylo to celkem rychlé a výsledek? Hned jsme podepsali smlouvu k 1.11.2008. Ještě čekáme na verdikt paní, ohledně toho starého nábytku co tam je, ale obávám se, dle jejích slov, že se o něj budeme muset postarat sami = uschovat jej po dobu našeho pobytu NĚKDE. No ale pořád je to skvělé zůstat ve stejném baráku, na stejné adrese, stěhovat se v pohodě o jedno patro níže.
Prostě zkušenost s Pánem Bohem k nezaplacení!!!

Žádné komentáře: