čtvrtek 24. července 2008

Binární hodinky

Už dlouho nenosím hodinky, ale rozhodla jsem se, že si je koupím. Ale když už hodinky, tak žádné ťamanské, ale pořádné a snad kvalitní. No nejdříve jsem chtěla elegantní dámské, co mají jemný řemínek. Jenomže jsem se zamilovala do, pro některé, šílených binárních hodinek. Vybrala jsem si hodinky LedWatch Lady Pink. Z binárních hodinek snad nejjednodušší k poznání času. Sice se mi líbily hodinky s názvem Infection (http://binarni-hodinky.eu/product_info.php?products_id=48) , ale na nich nemám šanci „rychle“ a snadno rozluštit kolik je vlastně hodin. :-)

Hodinky mi došli začátkem tohoto týdne a šla jsem si je dnes vyzvednout. Žel mám pecha a zjistila jsem, že hodinky mají malou prasklinku ve sklíčku u tlačítka. Takže jsem je štandopéde poslala ještě dnes zpátky k reklamaci. Ale už se nemůžu dočkat až mi přijdou znovuzrozené a snad již v naprostém pořádku zpět.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

at se snazim jak se snazim,vubec nemuzu ani u jednich hodinek rozpoznat,kolik je hodin:D

Anonymní řekl(a)...

prosím tě, přes který obchod sis ty hodinky objednávala? Děkuji, s pozdravem náhodný čtenář

VLAĎULKA řekl(a)...

Našla jsem si je přes stránky http://hodinky.tee-hee.cz. Ale! jak jsem právě zjistila, vyskočila mi stránka, že provoz domény byl pozastaven. Hm Ale je to obchod vedený panem Motvičkou Adamem.

Anonymní řekl(a)...

Binární hodinky se dají koupit např. v http://binarni-hodinky.eu ,upozorňuju že na internetu nabízí model Matrix za cca 1500,-. Je to napodobenina originálů Pimp (4500,-) a je to opravdu čína. Mám je 3/4 roku a leze z toho chrom. Originální hodinky jsou vyrobeny z nerezu....