čtvrtek 3. července 2008

STĚHOVÁNÍ

Zdar!
Rok uplynul jako voda a tak jsme se opět stěhovali. Z podnájmu opět do podnájmu. Tentokrát nám vyšel paneláček, zvenku zrekonstruovaný žluto oranžový :-) (EMÁČCI by si z toho řezali zápěstí ;-) ) Je to nezvyk. Z ročního poklidu u Vltavy a s koukáním se ze střešního okna na protější skálu byla nesmírná pohoda, až jsme ji brali jako samozřejmost. Já v paneláku bydlela jen do svých 6ti let, což v paměti mám jen útržky a František jen v údobí vysoké školy. Z balkonu koukáme vpravo na jakousi zeleň Záběhlic. :-) jj přestěhovali jsme se do Záběhlic.

Stěhování probíhalo defakto tři dny. Ve čtvrtek mi přijeli rodiče, bez kterých by to snad ani nedopadlo :-) moc mi pomáhali, mamka makala jak šroubek až jí z toho bylo špatně, taťka tež a montoval, šrouboval, vrtal, no makal :-) Samozřejmě nebýt našich přátel, díky kterým jsme se mohli přestěhovat a přidali i své silné ruce k dílu by to už vůbec nešlo. Ve čtvrtek, jak jsem již psala, přijeli rodiče a během toho dne se sjelo 2x s narvaným autem krabic a serepetiček. V pátek to samé a v neděli vypuklo hlavní stěhování – s nábytkem.Říkává se že lepší je vyhořet než se stěhovat, samozřejmě to jistě každý bere jen obrazně a já to můžu už dostkrát potvrdit :-) V průběhu tří let jsem se stěhovala už po třetí a ještě to není jistě naposled, jen doufám že na předposled :-) Každým stěhováním je samozřejmě více a více věcí k přestěhování. Však vy co to znáte, co vám mám vykládat že? Jistě to máte ještě v živé paměti.

Musíme si zvyknout na všelijaké nezvyklé panelákové zvuky a jen doufám, že pro sousedy se nestaneme nezvanými podnájemníky :-)
Dokonce v tom baráčku bydlí už jedna paní Nohejlová, takže teď jsme dvě - no to bude sranda :-)
Parkování je téměř nemožné :-) večer stojí jedno auto před druhým a papírem za sklem komu volat v případě potřeby vyparkování.

Pár fotek sem mrskám, jinak budou na našem rodinném webu, kde fotky časem měním dle potřeby. Ale budou to jen fotky samá krabice a bedna :-)))

V*

PŘED a PO :-)

1 komentář:

Alenka řekl(a)...

Jejda, chudáčci! Snad si brzo zvyknete a bude to lepší. Držím palce a přeju pěkný červenec...