pondělí 14. července 2008

Jak jsem slavila své 28.narozeniny


Tak pro ty co nevěděli.
Moje narozeniny začaly již o půl třetí ráno, kdy jsem prodělala střevní chřipku … sedící na záchodě s kyblíkem na nohách či u nohou. Takže jsem nezačala nejšťastněji. V práci jsem se navíc dozvěděla, že přes moje více jak měsíční plány uděla oslavičku v práci, mi nepříjde skoro nikdo. Taky mi přišlo jen pět a to někteří nebyli ani z našeho úseku. Ale i za ně jsem byla moc ráda. Bylo to fajn. Jídlo sice zbylo, dorty nejvíce i když je výborná, až na ten marcipán (který asi přes veškeré titulky na obalu jako marcipán nechutná)..ten je tam jen na okrasu :-) Všichni se vrhli na slané jako česnekovou pomazánku a hlavně na sekanou, kterou jsem dělala poprvé a byla moc dobrá…. prý se můžu vdávat :-)

Původně jsme měli s Františkem v plánu jít na JAZZFestival na který jsem se moc těšila, ale díky té probdělé noci jsem to vzdala a půjdeme zítra.
František byl tak hodný, že po práci pro mě přijel, protože už mi začalo být zae nevolno, a ještě jsem chtěla před stěhováním v práci (na konci července) si odnést pár věcí dom. Takže jsem odcházeli z mé práce po sedmé hodině. Doma si pojedli sekanou, teda Ferko, já jen uždíbla trošku a jinak tiše, možná nahlas, záviděla. Už je mi k večeru ale líp, jen se bojím jít spát :-( aby nepřišlo to samé co na dnešek ale to snad už ne.
Fotky z narozenin mám na webu www.vladka-frantisek.unas.cz

Žádné komentáře: