neděle 20. července 2008

Pokud jsem se ještě nezmínila, tak jsem v celku televizní maniak, ale taky dost herní a brouzdící se po netu taktéž.
Teď s Vámi budu sdílet zážitky z „nově“ objevené hry. Jmenuje se ShotOnline International a jde o golf.
Jak už název napovídá je to online hra, takže můžete hrát s někým kdo sedí u PC v Anglii, v USA, či v Austrálii :-) (já si tím procvičuji svou ájinu), ale taky s někým kdo sedí vedle vás, jako v mém případě s manželem Františkem :-D
Vybrala jsem si tu nejmenší postavu, nazvala ji Veverka a k dnešnímu dni jsem na levelu 17 s handicapem +14. Nehraju to úplně krátce, ale přesto jsem Levelově a s HDCP na začátku a hrozně mě to štve, že to jde tak pomalu. Krom zlepšování vašich dovedností, si můžete vylepšit image, např. koupí hadříků, či změnou účesu. Také nakoupením všelijakých golfových potřeb, ale na ně budete šetřit věčnost. ;-)
Nabádám vás, stahujte, instalujte, hrejte, bojujte…třeba se utkáme ;-)
Na obrázku je naše herní rodinka. Z leva – František, Jirka (bratránek), já, Radim (bráška).

Žádné komentáře: